Har nu stängt min studio i West London England och packade i hope allt och flyttade tillbaka till Stockholm Sverige. Nu är jag öppnat min nya studio som är en hemma studio i Sollentuna i norra delen av Stockholm.
är nu redo för nya utmaningar och underbara kunder och bebisar och magar. Ska bli otroligt roligt att kunna komma hem igen och göra det jag älskar och dela med mig av underbara bilder till fler familjer.

Har även tagit med mig alla mina underbara produkter som jag har från England, som är gjorda av ett Engelskt företag som endast säljer till professionella fotografer. Så går ej att få tag i butik. Det är så spännande att ta med sig allt och kunna visa upp de fina tavlor och album jag har.

Min kalender är nu öppen för bokningar så tvivla inte på att kontakta mig för frågor och information.

Ser fram emot att höra i från dig!

Kommentera

Publiceras ej