Smycke fotografering inför jul!
 
Har idag spenderat större delen av dagen i studion fotograferat smycken från familje företaget Azuni London.
Håller på med en bild kampanj för deras hemsida inför jul, olika bilder för varje dag från den första ända fram till jul. Super kul med jul stämmning i studion. Glitter, kanel, apelsin och en massor med jul dekoration.
 
Känns otroligt tråkgt att detta kommer nog bli en av dem sista fotograferingarna jag kommer at göra med detta underbara företag. Ska passa på att kolla igenom lite smycken jag vill skaffa mig innan jag flyttar.
 
 
Två helt olika stilar av props och bild. Älskar deras smycken!
 
 
Min studio är täckt med en massor av glitter och props.
Det blir mer på Tisdag, då dem kommer in igen.
 
Nu sitter man i soffan snart redo att hoppa i säng och få sova lite innan det blir upp för en ny dag.
Cheers!
 
 

Kommentera

Publiceras ej